Directie

De voorjaarsvakantie is voorbij waarin iedereen heeft kunnen genieten van de rust en de vrijheid. Maar het is ook goed om weer te beginnen aan de dagelijkse activiteiten in een vast ritme. We zijn dankbaar dat we alle kinderen, ouders en leerkrachten in gezondheid terug mochten zien. Alle nieuwe kinderen en ouders die de komende maanden starten op de Bosch en Hovenschool heten we heel hartelijk welkom.

Vanaf het voorjaar zullen we op de Bosch en Hovenschool weer leuke activiteiten gaan doen. De plannen liggen er in ieder geval. Zo is er in de maand maart/april een project over circus met aandacht voor dramalessen. De leerkrachten zijn ook al volop bezig om de schoolreisjes voor te bereiden. Groep 8 gaat aan het einde van het schooljaar op kamp. In de nieuwsbrieven wordt u hierover verder geïnformeerd.

We kijken er naar uit om er samen, school, leerlingen en ouders, een mooi vervolg aan het schooljaar te geven.

Namens het team van de Bosch en Hovenschool

Pieter Gulickx